OT: Domaci router

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 24 21:18:31 CEST 2020

Existuje něco podobného s nějakou lepší  spotřebou? Myslím tím tak do 5W,
tohle žere 18W. Trvale.
Když se do toho dá LTE modem tak ještě o 4W více.

Když vidím výkony dnešních mobilních telefonů versus spotřeba, tak snad
musí existovat nějaká krabice, co uroutuje malou síť a za rok nesežere to
co sama stojí..