IP telefonie a telefony Cisco

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 24 14:27:57 CEST 2020

Jasně, to se nabízí, že je to něco jako školní projekt.
Jen mi to přišlo docela zábavné. Sami tvůrci ten CAN FD prezentují jako
řešení tam, kde již propustností klasický CANbus nestíhá. A to mi zrovna
u monitoringu vlhkosti v květináčích přišlo úměvné.
Snažil jsem se představit si tu neskutečnou hromadu květináčů, kterou
byste musel mít, aby to mělo skutečný smysl řešit takto. ;-)

PL