Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 23 17:20:05 CEST 2020

On Tue, 23 Jun 2020, Petr Labaj wrote:

> Pohodlnost (třeba u mě).
> Mám barák rozdělený vertikálně na 3 sekce, každá má malý plastový
> rozvaděč ve stěně na chodbě.  V každém z  nich je hlavní 3f jistič, za

Jak to je v tomhle pripade ? - kdyz je nejaky hlavni rozvadec a za nim
tri podruzne (patrove) tak na vstupu kazdeho rozvadece musi byt jistic
ale v tom hlavnim rozvadeci taky ? Jde mi o razeni jisticu, pokud takhle
musim dat na kazdy propojovaci kabel dva jistice za sebou tak by ten
druhy mel mit nizsi hodnotu nez ten prvni ?