ledky v panelu a ESD

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 23 15:08:13 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

vidim, ze ako jednochlapova sro riesite statne projekty... Tak Vam
prajem vela uspechov pri vedeckej praci. Myslel som si, ze skor
potrebujete prakticky navrhnut mechaniku displeja. A to sa da aj
kombinaciou "pribliznych matematickych odhadov" a cestou experimentov
a praktickeho skusania. A nejake tie tips and tricks by ste uz za cca
20 rokov skusania v skusobni kvoli certifikacii mohol nazbierat urcite
tiez. Nerozumiem na co sa vlastne pytate a kde je vlastne problem.
Viete ja na konci svojho nedokonceneho studia som sa umaral takymi
zbytocnymi a hlupymi otazkami, ze ako tu elektrotechniku robili
chlapci, ked neboli pocitace a vsetko sa robilio s elektronkami, ako
napr. taky kanalovy volic Tesla Orava 139... Ten tiez dava taky
69.kanal bez problemov. :)