OT: Mikrotik VPN

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červen 23 14:48:03 CEST 2020

Dne 23.06.2020 v 11:18 Michal Grunt napsal(a):
> Nemá IPsec nějaké specifické požadavky na celou tu trasu od zdroje k
> cíli? Provider mohl u sebe něco změnit a nemusí to fungovat. Vyzkousel
> bych PPTP. Já řešil s providerem 14 dní nefunkční NAT na moji veřejnou
> IP. Až po detailní diagnostice z me strany našli chybu u sebe.

Dobrý den,

pokud jde o požadavky IPSEC na trasu, tak tam bych čekal, že pokud by
provider blokoval některý protokol, tak se ani nenaváže spojení nebo
nepojede vůbec nic. Ale jak jsem uvedl, spojení se naváže, klient se
registruje v cílové síti, některé protokoly fungují bez chyb (ICMP),
některé mají výpadky (RDP, FTP).

Díky
jf