OT: Mikrotik VPN

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červen 23 14:43:38 CEST 2020

Dne 23.06.2020 v 9:50 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Nestalo se v době mezi funkčním a nefunkčním stavem, že se ten router aktualizoval? Případně by mohla aktualizace pomoci. Plus pro IPSec bylo občas třeba něco povolit v registrech Windows, když to blblo, ale asi to nebude tento případ.

Dobrý den,

tu úpravu registrech Windows jsem udělal už při zprovozňování VPN před
cca 3 měsíci, bez toho se to ani nespojilo.
Pokud jde o aktualizaci routeru, ta proběhla cca týden před vznikem
problémů, ale i po ní (a následném rebootu routeru) jsem RDP bez
problémů ten týden pravidelně (denně) používal.

Díky
jf