OT: Mikrotik VPN

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červen 23 14:39:03 CEST 2020

Dne 23.06.2020 v 7:31 Zuffa Jan napsal(a):
> Zdravim,
>
> Pripojit paralelne cez hub PC a pustit Wireshark v promiskuitnom mode
> Ten napovie vela.
> Este ma napada, ci provider neobmedzil protokol ESP
> Ten je v pripade L2TP nevyhnutny, bez neho to nepojde.
> Provideri ho zvyknu blokovat.
>
> j.

Dobrý den,

Wireshark mám v plánu použít, až tam pojedu, je to trochu z ruky a musím
tam v noci nebo o víkendu.

Pokud jde o protokol ESP, tak tam by neměl být problém. VPN se připojí a
beží, jen se (asi) někdy vykašle na přenos dat (u již zmíněného RDP a
FTP, u ICMP asi ne, resp. ping během cca 5 min testu neztratí ani paket).

Díky
jf