Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červen 22 21:07:21 CEST 2020

Berte to jen jako další argument těch, co prosazují fíčko extra na
zásuvky, na světla a na každý okruh. Pak na to můžete koukat jako na
zvýšení "bezpečnosti", že se třeba po schodech nepřerazíte.
Podle mě je důležitější z hlediska hledání závady více fíček v domě, ne
jen jedno, jak se kdysi všude dávalo. V 80. letech se dávalo to
východoněmecké, myslím že je 300mA, a to je naprd, pro koupelnu chce
podstatně citlivější. Nehledě na to, že je to fíčko pro celý barák,
nevyjímaje vodárnu/nautilu nebo 3f 32A zásuvku, kde je to akorát pro ostudu.

Martin Hanek