IP telefonie a telefony Cisco

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Červen 22 20:50:13 CEST 2020

Ano, to je velmi schůdné řešení a dokonce (pokud máte IP konektivitu) není nejmenší problém vyzkoušet i VoIP konektivitu ven. (operátorů u kterých si naprosto nezávazně nabijete "stovku" kreditu a můžete malinu zaregistrovat je v ČR dostatečné množství)

Jen se ujistěte, že ten Switch Ubiquiti bude ty telefony napájet. Mám zkušenost, že mají problém s kompatibilitou PoE i mezi některými zařízeními samotného Ubiquiti, takže je otázka co to řekne CISCO founům.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomas Dresler
Sent: Monday, June 22, 2020 8:19 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: IP telefonie a telefony Cisco

Hezky vecer vespolek,

v (teoretickem) planovani domecku me napadlo vyresit hlasovou konektivitu mezi dilnou, kuchyni, altanem a pokoji IP telefony se SIP protokolem. V praci jsem vyhrabal dva Cisco pristroje, ale premyslim, jak dal.

Na strane PBX (zatím jen vnitrni spojeni) nejaky maly server (Malina) s Asterisk ustrednou (nechci resit prekodovani pro pevnou linku ven, jen spojeni telefon-telefon), pro PoE Ubiqiti router s 24 (spis 48) porty pro napajeni tech telefonu po LAN.

Je toto reseni schudne, jsou lepsi/horsi za rozumnou cenu?

A poslední dotaz: nemate někdo cca 10 vyrazenych Cisco 7905 nebo 7912 stolnich telefonu?

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606