Prosim pomozte mi zmanipulovat hlasovanie na fore ST

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 22 20:34:20 CEST 2020

Na fore ST vznikla kategoria Ideas, kde sa daju davat akesi napady. Podla
aktualnych pravidiel sa kazdou "ideou" zacne ST zaoberat, ak pocet hlasov
dosiahne 10.

Vzhladom na to, ze to forum navstevuje len asi tucet pravidelnych
navstevnikov (a tisice takych co sa tam len raz alebo niekolkokrat nieco
spytaju, a inak je im to forum ukradnute), z ktorych mozno polovica ma
zaujem o tento druh "hry", a z toho polovica si tu kolonku mozno nikdy
nevsimne, tak tato kvota asi nikdy nebude naplnena.

Ale rad by som vyskusal, ako ST zareaguje, ak sa jedna z tych "ideas"
pretlaci; myslim, ze je rozumne propagovat tuto: "Publish register level
example code for each peripheral of each series of MCUs" (je to historicky
prva, takze posledna na poslednej stranke, ak sa nastavi poradie

https://community.st.com/s/ideazone#0873W000000KyjfQAC

Ak s tym teda suhlasite a mate konto na tom fore, prosim, zahlasujte za
(palec hore).

Dakujem,

wek