[MECH:] Kompresor

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 22 18:11:00 CEST 2020

Sága kompresoru pokračuje :)

Jeden z členů konference mi věnoval kompresor (tímto mu ještě jednou
děkuji - a naopak, s díky odmítám všechny další nabídky, pár se mi jich tu
sešlo), jediný drobný zádrhel je, že je na 110V, 60W, s rozběhovým
kondenzátorem. A já jsem si až doteď myslel, že tu nějaké vhodné trafo s
odbočkou budu mít, leč zatím jsem ho nenašel - co odpovídá výkonově, to zase
nemá odbočku na primáru...

Napadlo mne takové zvěrstvo - mám tu triakový regulátor (udávaných 3.5kW
zátěže). Když ho nakroutím tak, aby mi sedělo efektivní napětí, bude to
fugovat a neuhoří to? Dost možná by mne i potěšila možnost regulace výkonu
směrem dolů... Jsem teď po večeři, tak mám duševně zatemněno, tak mne
nekamenujte, kdyby to byla úplná krávovina -. jeden kolega tomu celkem
oprávněně říkal postgastritická demence :)

Díky.

Pavel Kutina