[MECH:] Jak frezovat plexi?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 22 15:13:48 CEST 2020

tak to neni plexi ale polycarbonat :-)
aktualni pokus pred 10min. destrukce 3mm plexi/PMMA do 10s po jedne
drazce jehlou a politim lihem. je to plexi co rezu laserem a kupuju v
zenith praha. takze to je bezne plexi.
dokonce i lehce zmacknute plexi v klestich, nez jsem donesl do kanclu
popraskalo.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/plexi_lih/
hlavni problem je v mistech kde se objevuje vnitrni pnuti, tedy treba i
tepelne ohybae plexi bez nasledne tepelne "relaxace".
nemam potrebu nekoho strasit, at si s lihem a plexi/PMMA dela kazdy co chce.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín