ledky v panelu a ESD

Pondělí Červen 22 08:53:33 CEST 2020

Nedávno se tady probíralo, že při zkoušce vzdušným výbojem to prská
okolo ledek v panelu. Sám jsem měl u jednoho zařízení s plastovým
panýlkem stejný problém, tuším že to vyřešily bužírky na nožičkách k
ledce a ve finále jsem dával ke každé ledce malý transil. Teď zase něco
vymýšlím, ale ten panýlek je hliníkový. Když v něm budou 3mm ledky v
plastových kroužkách, hrozí taky, že to bude prskat až na jejich
nožičky, nebo to spolehlivě zachytí ten plech? Ledky v Al plechu bez
kroužků by na tom byly z hlediska ESD určitě líp, ale zase aby to nějak
vypadalo.

Anděl