RE: OT Jak umýt formičky na muffiny?

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Pondělí Červen 22 08:24:23 CEST 2020

mno, super vlákno..... co třeba jít na emimino, to je portálek pro Vás :-)

Pánové tady končím na tohle jsem moc už starej.....

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Monday, June 22, 2020 7:37 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Jak umýt formičky na muffiny?

CIF, pokud možno bez vody, pak oplach.

pg

----- Původní zpráva -----

  _____

Odesilatel: Pavel Hudecek ( <mailto:edizon na seznam.cz> edizon na seznam.cz)
Datum: 21.06.2020 19:20
Příjemce: HW-news ( <mailto:hw-list na list.hw.cz> hw-list na list.hw.cz)
Předmět: OT Jak umýt formičky na muffiny?

Dobrý den všem,

Dnes se tu skoro nic neřeší, tak jedno odechové téma:

Pořídil jsem si silikonové formičky na muffiny. Fungují výborně, jenže některé, zejména bledě modré ihned chytly barvu od kakaa. Pobyt v myčce na nádobí nepomohl. Po dalším použití jsem je tedy hodil do UZ myčky, přidal prášek na nádobí, Jar a pobyly si tam několik hodin, s občasným osmiminutovým ozvučením. Pomohlo trochu, ale i přes dlouhé oplachování jsou teď prozměnu cejtit po prášku do myčky…

Jak to řeší Vaše manželky?

Díky,

PH

  _____