OT: Webassembly aplikace

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 22 08:01:35 CEST 2020

Není to utajovač, je to jen blbost. Nicméně jde obsah takto trochu
komprimovat, tedy zkrátit. Prostě jsem chtěl vyzkoušet jestli to
funguje, nic víc za tím nehledejte. Weby moc dělat neumím, zkoušel jsem
webassembly pro Qt, ale z toho vyleze obrovský moloch, protože si to s
sebou tahá vše, včetně fontů. To webassembly má docela dost omezení,
takže najít pro to _vhodné_ použití je poměrně těžké.
Je to stejné jako s tím IoT. Někdo si vymyslí nějakou pitomost a ostatní
pak zkoumají k čemu to použít. Někdy se to chytne, někdy ne.

Mrazík