[MECH:] Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 22 00:48:33 CEST 2020

Dvouválec Orlík asi ne, ale taky asi ne něco, co dá 0.05bar.
Tak jsem chtěl jen naznačit, že zrovna v této aplikaci (podle mě) jde spíš
o tlak než o velký průtok.
No ale třeba se pletu. Jak známo nikdo nemá pravdu, každý má jen názor.

Já to (po zkušenostech se svým podobně malým strojkem) chápal tak, že
kolega chce řez chladit. Nějaké odfouknutí špon (podle mě) celkem nic
nepřinese, ty špony si rotující fréza hravě odhodí sama.

No ale je to samozřejmě jeho věc. Já bych jen na jeho místě aspoň napřed
vyzkoušel (s nějakým půjčeným zařízením) velký průtok/malý tlak a pak
malý průtok/velký tlak.
Ale nejsem na jeho místě.

PL