[MECH:] Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 21 23:59:15 CEST 2020

Pokud je smyslem jenom rozfoukat špony a nadělat bordel po celé dílně,
tak OK.
Pokud je smyslem chladit místo řezu, tak to chce (podle mě) ostrý tenký
proud vzduchu.
Takže tenkou trysku a trochu nějaký tlak.
Kdežto všechna ta dmychadla dají jenom obrovský průtok a žádný tlak, a
vzduchovací
motorek nedá ani průtok ani tlak.

PL