[MECH:] Kompresor

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červen 21 17:59:13 CEST 2020

To by bylo moc hezké řešení, ale kouknul jsem na ceny a velmi zřetelně se to
vzdaluje pojmu "láce" :) Ba naopak, skoro bych to viděl jako definici
drahoty - a v okamžiku, kdy jsem třetí měsíc bez zaměstnání a přísunu peněz
to nevidím jako rozumnou investici (i když by to jinak asi byla hezká
hračka)...

Vyzkoušel jsem i ty vetráčky, co jsem doma posbíral, a ani to nebude zrovna
to pravé, tak asi zkusím holt nějaký lepší vzduchovací motorek.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Aleš Procháska
To: HW-news
Sent: Sunday, June 21, 2020 3:29 PM
Subject: Re: [MECH:] Kompresor

Na drobné aplikace používám membránové vývěvy KNF, které jsou schopné
pracovat i jako kompresor. Není to sice low end, ale zato vydrží běžet
dlouho, neplivou olej a na tohle by IMHO dokonale stačily. Jsou k dispozici
ve spoustě provedení. Na obrábění to ale vyzkoušené nemám, jen podle
parametrů věřím, že by to šlo.

Aleš Procháska