Linux - kopie disku

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Neděle Červen 21 13:06:28 CEST 2020

Ako uz bolo pisane, dd je vhodny na funkcne medium. V opacnom pripade sa
da este siahnut na ddrescue, ktory ma naviac moznost vynechat/doplnit
necitatelne sektory.

Zataz je riesitelna - man ionice, nice, renice v prikazovom riadku,
alebo vyhladat.

Tip: lsblk je prehladnejsi nez mount a fdisk.

LM