Linux - kopie disku

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Červen 20 19:41:17 CEST 2020

Diky Petre,
lomitko jsem si doplnil, na to stacily i me chabe znalosti linuxu (ale
stejne diky). Dokonce jsem si nasel i jak monitorovat postup pomoci kill
-USR1 PID
Pro Jana: rovnez dekuji. Mate naprostou pravdu - bezi to zalostne pomalu.
Ale zvolil jsem tuto cestu uz proto, ze si treba obcas neco zapamatuju z
linuxu. Jeste by mne zajimalo (cituji): To, jestli je USB flashka ok se da
zjistit testem zapisu a cteni ( merenim rychlosti). Poradite jak na linuxu?
(na Win si kdyztak spustim CrystalDiskMark), ale na linuxu netusim (a rad
bych).
Dik
Marek