fotovoltaika - spirala v boilery na DC

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Červen 19 23:40:18 CEST 2020

No pokud ve vodě nejsou minerály, sůl atd.. tak moc vodivá není. Ne že
bych si to super pamatoval, ale i v normách o pospojování koupelny je
myslím 2m (jestli si to nepamatuji správně tak mne nekamenujte)
plastového potrubí a nemusí se pospojovat, protože je to dostatečné
oddělení.

Milan