[OT:] Jak jsem si zrusil PC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 19 23:24:50 CEST 2020

No konečně. ;-)
A oměřte taky tu prodlužku, impedanci vodiče a kolíku/zdířky PE.

Podle mě je třeba každou mimořádku prošetřit, aby se z ní člověk poučil.

PL

PS. Odbočka: nedávno byl někde článek dopravního experta, kde popisoval,
jak se s mimořádkami (tj. dopravními nehodami) pracuje v zemích, kde
mají nízkou nehodovost.
U nás se to pojme jako "nepřizpůsobení ..." a je vyřešeno. Ale tam se
snaží pochopit, proč k tomu došlo a jak by se tomu dalo případně do
budoucna zabránit.
Tedy podobné pojetí, jako se razí už dlouho třeba v letecké dopravě.
U nás se tak nedělá nejen u automobilových nehod, ale myslím, že často
ani u nehod na dráze. A to je opravdu trestuhodné. Je velmi pohodlné
říct "nahodilé lidské selhání".