fotovoltaika - spirala v boilery na DC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 19 22:55:29 CEST 2020

Fascinuje mě, jak dlouho ten týpek řeší, že na přívodu spirály vařiče je stejné napětí. Už mi to pak lezlo na nervy, tak jsem to nedokoukal.

Ale tý hlavice bych se taky bál:-)

PH

Od: Jiří Majzlík Nemeček
Existují vyhřívané sprchové hlavice, kde je spirála přímo ve vodě.
https://www.youtube.com/watch?v=06w3-l1AzFk
Zřejmě to opravdu nebude tak hrozné...
Dne 19.06.2020 v 21:03 Milan Kratochvíl napsal(a):
mám několik průtokáčů, kde je spirála ve vodě (prý je to lepší, když je tvrdá voda) a všechny jsou za proudovým chráničem. Nepamatuji si, že by někdy chránič vypadl, když byl jakýkoli průtokáč v činnosti.
Milan