fotovoltaika - spirala v boilery na DC

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Červen 19 22:55:00 CEST 2020

ok, takze to bude zrat len pri nejakom zvode, ak je spirala ok Tak by k nicomu nemalo dochadzat.. nie? Mam na mysli taku tu spiralu co je v trubke keramika a v tom odporovy drot.

Ci vadia aj nejake nA, pA? co ma zvod ta keramika?

A este by som sa spytal, Je zcestna taka myslienka ze by spirala bola nahradena tranzistormi ktore by ohrievali vodu? Ta regulacia MPPT by sa dala takto jednoduchsie realizovat (skoro bez strat) potom.

m.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, June 19, 2020 7:59 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: fotovoltaika - spirala v boilery na DC

V podstatě jde o to, že AC svod „jen“ vyhazuje chránič, DC někde něco prožere.

PH

Od: Petr Labaj <mailto:labaj na volny.cz>

To jako fakt nevadí, když u AC vznikne svod mezi živou částí a kovovým

futrálem, připojeným na PE ???

U mě v takovém případě okamžitě vylítne fíčko.

Může to skutečně u běžného 230V rozvodu takto s prasklinou a tedy se

svodem fungovat?