fotovoltaika - spirala v boilery na DC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 19 20:29:18 CEST 2020

Mám doma průtokovej ohřívač, kde jsou holé spirály ve vodě. Výrobce požaduje, aby vodivost nepřekročila 1 mS:-) V době instalace se chrániče ještě nedávaly, ale je to běžný standard dodnes.

PH

Od: Jan Půhoný

Jj, bojlery se běžně zapojují bez fíčka i v dnešní době.

Doma bych to teda bez chrániče nechtěl.

HP

Dne pá 19. 6. 2020 7:13 odp. uživatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:
To jako fakt nevadí, když u AC vznikne svod mezi živou částí a kovovým
futrálem, připojeným na PE ???
U mě v takovém případě okamžitě vylítne fíčko.
Může to skutečně u běžného 230V rozvodu takto s prasklinou a tedy se
svodem fungovat?

PL