[OT:] Jak jsem si zrusil PC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 22:58:36 CEST 2020

No a odešel ten zdroj nebo ne? Zkusil jste ho mimo PC?

Nějak mi z toho uniká, jak by připojení napájení pro periferii, která je
(asi) jenom ovládaná a spínaná Arduinem, mělo oddělat PC.
Sice pouštět do sebe 5V z USB a z nějakého externího zdroje možná není
to pravé, ale celkem běžně se to dělá. Na tenkých přívodních drátech USB
kabelu se to vždycky nějak porovná, takže to v praxi problémy nedělá.

PL