pocitacova sit po 230v

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 20:56:52 CEST 2020

Typ provozu (podle mě) v tom nehraje zásadní roli.
Vy řešíte zadání, že máte WiFi síť, kde je několik lokálních stanic a
jedna vzdálenější.
Takže pokud to AP dokáže navázat komunikaci jak s těmi lokálními tak s
tou vzdálenou u souseda, tak potom už je to jen o logické konfiguraci sítě.
Pokud vzájemný provoz mezi jednotlivými lokálními stanicemi nebude velký
(což na chatě asi moc nebude), tak v limitním případě můžete všechny dát
do jediné sítě bez nějakého routování.
Ale i malé routery toho dneska umí  dost. Zvlášť když si tam nasypete
třeba OpenWRT.

PL