El. podlahove topeni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 20:36:47 CEST 2020

Pripajat podlahovku (vela zotrvacnost) na mechanicky termostat na stene
(velka zotrvacnost+velka hysterezia) je dost zly napad.
To neudrzite bez kmitania.

Male vykony potrebuju cas kvoli tepelnej zotrvacnosti a velkymi vykonmi
(=>velke rozdiely teploty a teplotna roztaznost) poodtrhate dlazbu.

Dodo

Dňa št 18. 6. 2020, 20:03  Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal(a):