El. podlahove topeni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 18:49:04 CEST 2020

Malo informaci. Jde o tepelnou ztratu te mistnosti, dobu, za kterou ma byt
vytopeno atd...
Udelal jsem podlahovku na chalupe v koupelne. 2m2 a 100W.  Chtel jsem, aby
bylo teplo po koupani. Naprosto nedostatecne. Musim to poustet s velkym
predstihem, minimalne 2-3 hodiny. Doma jsem pak pri rekonstrukci koupelny
pouzil  6x vetsi hustotu vykonu, cca 300W na m2. A samozrejme hlidani
teploty dlazby. Bez ni je to  schopne se to za 15 minut  rozpalit tak, ze
se na tom neda stat. Ale kdyz to zapnu s regulaci, je to za 5 minut
prijemne teple . Na WC jde asi spis o dlouhodobejsi vytapeni a odviji se to
od te ztraty mistnosti.