Li-Ion baterka z lidlu - stav

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 10:37:36 CEST 2020

Zdravím

Co to je jedna čárka na indikátoru? Rozhodující je napětí. Dlouhodobě skladované Li-Ion se nabíjejí tak na 80% kapacity. Já, když jdu pro nějaké články, beru voltmetr se zátěžovým odporem a na místě je testnu. Už se mi párkrát stalo, že jsem jich rovnou několik vyřadil. Prodavač ani neceknul a zaměnil je za jiné kusy.

Zeman