Re: OT: Trasovací aplikace

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Červen 17 21:15:32 CEST 2020

Dne 17.06.2020 v 19:20 René Damek napsal(a):
> Mám pocit, že v Locusu lze nastavit pro Livetracking nějakou vlastní
> službu, ale možná jsem úplně mimo :-)
> RD

Díky,

Locus používám jako mapovou aplikaci a Live tracking zapínám, když jedu
někam na kole, aby manželka případně věděla, kam pro mně má přijet :-)
Jen bych potřeboval jako tracker něco menšího, přeci jen Locus je dost
macek. Chtěl bych to natlačit do telefonů širší rodině a známým, kdyby
někdy potřebovali vzdálený dohled na privátní bázi pro případ nějakého
dobrodružnějšího cestování.

Mezitím jsem našel open source Traccar (www.traccar.org), který má i
svého klienta pro Android i IOS a měl by jít zprovoznit na FreeBSD (mám
na serveru FreeNAS). Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

Díky
jf