[MECH:] Jak frezovat plexi?

Turbyho turbyho na gmail.com
Středa Červen 17 17:27:31 CEST 2020

k nastrojum jsou tabulky. z tech je treba vychazet.

obvykle je nutne spise zvednout posuv nez snizovat otacky. jenze. jenze na to je jeste treba dostatecne tuha masina. a pokud neni, tak nastroj uhyba a dela to taky peknou neplechu. a nici se nastroj. a to dost rychle. a tupy nastroj dela dalsi neplechu. je to zacarovany kruh u hobby strojecku. vetsinou to konci vice ci mene pizlanim a ne obrabenim.