[MECH:] Jak frezovat plexi?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 17 10:03:19 CEST 2020

je toho plnej internet od firem co se tim chlubi, ze to z polykarbovatu
delaj, az po publikovane odborne prace.
https://www.google.com/search?q=material+predni+svetlomety+automotive&oq=material+predni+svetlomety+automotive&aqs=chrome..69i57.16175j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
plasty obecne jsou velka kouzla a neni plast pokazde jednoznacneho
slozeni. ja na svojich autech r.v 2002,2004 a china svetlech na dalsich
DEPO, zadne pavuciny nemam, jen proste "zajdou".
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín