Doporucte UPS na doma

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červen 16 17:04:05 CEST 2020

Ahoj,

Docela jsem se pobavil (dodatecne) na ucet jedne z nasich zakaznic. Nesel ji Internet, ze prej nejde WiFi. Stavil jsem se cestou pro WiFinu, otestoval, vse O.K. Vratil jsem ji to s poznámkou "Asi to stacilo jen vypnout a zapnout".
S odstupem casu mi jeji dcera prozradila, ze mamce nesvitila ani lednicka a ze ji tedy mohlo dojit, ze nejde proud ... :-)