Má někdo zkušenosti s MSM855/P738 a PC104 stavebnicí

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Červen 16 15:48:49 CEST 2020

Dobrý den všem,
mám tady několik hraček s průmyslovým PC MS někde MSM855/P738
a s natstavbou pro PC104+.
Vypadá to dost zajímavě, malé průmyslové PC s jedním napájením a všemi
rozhraními
co běžně člověk potřebuje.
To co tu mám na stole a bude jich více, možná 7 kousků tak když se
kouknete někde do
DS tak je to ten červeny :-) už namontovaný na chladiči a nad ním je
nadstavba
se všemi potřebnými rozhraními ve formátu PC 104
v mojí sestavě je i grabovací "karta" a k ní připojené 4x FW pro
průmyslové kamery.
SW by měl být podle nalepené licence XP Profesional a aplikace zatím nevím.
Připravuji se to teprve sustit.
Musel jsem nejdříve získat co nejvíce info abych to nedprásknul
a tímto se ptám - máte s tím někdo zkušenosti ?
Pracoval jste s tím někdo ?
Zřejmě to bylo používáno v dopravě a i FWprůmyslové kamery jsou k
dispozici.
Kamery jsou černobílé rychloběžky :-D
Hezký den všem,
další lahůdky budou :-)