arm cm3 dsb instrukce

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červen 16 09:16:44 CEST 2020

Ano, přesně tohle jsem zjistil také. Nicméně použitím std::atomic<bool>
také nic nezkazíte a je to snad i přehlednější (kód je lépe čitelný). Mě
však šlo o počítadlo, které se na jedné straně zvětšuje a na druhé
zmenšuje a tam je atomický přístup nutný. Ono na osmibitech, pokud bylo
to počítadlo vícebytové, byl problém o něco větší a chyba se projevovala
daleko divočeji.

Mrazík