Tunning radia = internetove radio za par korun

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 15 19:09:10 CEST 2020

ja ted resil co koupit za radio do 2 din diry ve starsim aute a nasel
jsem za dobrou cenu prave s DAB..pak jsem si nasel nekolik recenzi a
nadsenych a nezlomitelnych testovacu DAB a vysledek je ..k prdu :-)
pokryti, kvalita, instalace dalsi anteny atd. proste DAB se prezil jeste
nez se stal beznym ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65