pc s ISA

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Červen 13 21:31:45 CEST 2020

S kosťou jsem domluvený že mu dovezu v úterý jak pojedu okolo desku s
celeronem a 3xISA. Bude to levnější než pošta.

S pozdravem,

  Franta Burian

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 6. 2020 20:30:20
Předmět: Re: pc s ISA
"
Na ALI se dá koupit nova deska s i845 chipsetem s 3x ISA sloty a 478
socketem za cca $300. Nedávno jsem v práci ve šrotu hledal něco podobného a
v podstate bez šance. Více ISA slotu mají desky 386/486. Většinou jak jde o
Pentium (1,2,3) tak na těch běžných deskách, které se v té době používaly
při stavbě tak je tam jenom jeden ISA (pokud deska ISA slot vůbec obsahuje).
Ale třeba na Aukru se dá koupit 486 deska pod tisícovku. Takže zas tak
nedostatkove zboží to zatím ještě neni.

Dne so 13. 6. 2020 20:11 uživatel ajtservis <info na ajtservis.cz