specialni chranic na elektromobil
Lubor Otta
butan na centrum.cz
Pátek Červen 12 20:50:57 CEST 2020
Máte pravdu že v rozvodné síti by ten DC chránič neobstál. Třeba fén
běžně používá diodu jako předřadník.
Smyslem toho chrániče asi je, když si sáhnete na pól trakční baterie,
tak může téct proud přez nulák do zemně a odtud do vás. Ale když se
zároveň opřete o karosérii tak už žádný chránič nepomůže, takže já bych
klidně použil obyčejný chránič.
Lubor
Dne 12.6.2020 v 20:17 Petr Labaj napsal(a):
> Jsem hloupej a žeru seno. Ale nechápu to.
> Co znamená "vypnutí u hladkých stejnosměrných reziduálních proudů > 6
> mA"?
> Jednak jak na AC rozvodu vznikají DC proudy. A proč by se to mělo
> zrovna u elektroauta nějak speciálně ošetřovat?
Další informace o konferenci Hw-list