Re: Motor sekačka

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Červen 12 11:31:39 CEST 2020

Odpojování kondenzátoru jsem viděl na motoru z nějaké hodně staré pračky
nebo ždímačky.
Na levné stojanové vrtačce (výrobce z hlavy nevím) je také asynchronní
motor 370W s kondenzátorem. Ty motory mají to vinutí na kondenzátoru
údajně nějak ošizené, ale musí být zapojené trvale aby se točil.
Sekačku bych vyhodil.

Martin Hanek