specialni chranic na elektromobil

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pátek Červen 12 09:53:12 CEST 2020


Ono mě to jen zaujalo, protože v reálu je na wallboxu drahý chráníč a kabel s konekorem.
Řídící modul na regulaci proudu je už malina 😊

Bude to venku, takže koupím co je doporučeno ...

Pavel


-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Freitag, 12. Juni 2020 09:36
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: specialni chranic na elektromobil

To ani elektroauto. Kdo chce opici, musí mít na banány.

S chráničema je to složité, stává se, že padají i když by neměly, všelijaké odrušovací kondenzátory v různých měničích, zdrojích, servopohonech, průmyslových robotech atd. Ty levné chrániče to neumějí a padají když nemají a ty drahé, s jinou charakteristikou, jsou zase drahé. Takže se to v praxi dělá tak, že se chránič vyhodí (nebo na prasáka přemostí nebo se tam udělá nějaká vyfikundace, lidová tvořivost nezná meze).

U elektroauta bych si to nelajsnul, zvlášť jestli je to wallbox venku.
Ani v garáži bych to nepodceňoval.

P.K.

pá 12. 6. 2020 v 9:31 odesílatel Pavel Urbancik <hw na itherm.cz> napsal:
>
> Už to taky čtu, takže asi umí měřit i DC proud.
> Není to úplně levná sranda ...
>
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
> Sent: Freitag, 12. Juni 2020 09:26
> To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: Re: specialni chranic na elektromobil
>
> Asi viz datasheet:
>
> https://image.schrackcdn.com/montageanleitungen/b_bdev4403--.pdf
>
> Description Type A, EV-design residual current circuit-breakers (RCCB) 
> detect non-auxiliary-dependent pulsating DC and AC residual currents 
> at the rated frequency in accordance with the requirements of IEC/EN
> 61008-1 for Type A RCCBs. The integrated additional device, which depends on the auxiliary voltage, detects smooth DC residual currents and triggers safe isolation of the downstream faulty system part from the supplying mains if a value of 6 mA is exceeded. All requirements set out in DIN V VDE V 0664-120 for RCCBs with additional equipment have been meet. The RCCB is designed exclusively for use in equipment which charges electric vehicles in charge operating mode 3 according to IEC 61851-1 when smooth DC residual currents are to be expected while charging electric vehicles. The FI-EV RCCB is therefore suitable for the protective measure 'Automatic switch-off of power supply', as required by HD 60364- 7-722 for each connection point when charging electric vehicles, when smooth DC residual currents > 6 mA are to be expected in the event of a fault.
>
> Pavel Kadečka.
>
> pá 12. 6. 2020 v 9:01 odesílatel Pavel Urbancik <hw na itherm.cz> napsal:
> >
> > Zdravím konferu,
> >
> > Řeším wallbox na Eauto a ve specifikaci je specialni chránič -
> > BDEV4403 Netuší někdo čím je tak speciální?
> >
> > Pavel
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list