arm cm3 dsb instrukce

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 11 22:47:21 CEST 2020

> Jedna je oznaèená jako Peripheral SRAM, funguje nad ní  bit-band bitový pøístup. Takže ta se zjevnì chová jako zaøízení?

Nie.

Spravanie jednotlivych oblasti je dane MPU, a ak je nepritomna (v LPC1769
je pritomna) alebo vypnuta (co je defaultny stav), tak sa sprava podla
default memory map, UM10360 34.3.2.3 Behavior of memory accesses.

Ta "peripheral SRAM" je v oblasti 0x20000000-0x3FFFFFFF, ta je defaultne
Normal (to je to co Tomas uviedol ako "prostor oznaceny jako pamet").

U tych LPC je divne to, ze este aj GPIO je v tej Normal oblasti (je na
spolocnej zbernici z jednou z tych "Peripheral SRAM", vid Fig 2. LPC1768
block diagram, CPU and buses. Zazil som s LPC1768 milu prihodu, ked som sa
pokusal bit-bangovat 74HC595 pomocou bit-bandingu v GPIO (pekna veta, nie?
taka silne Cortex-M :-) ), zlucili sa mi dva pristupy a odrazu som nemal
potrebnu separaciu medzi poslednym clockom a latchom...

wek