Re: DPH při zásilkách z EU

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červen 11 21:07:26 CEST 2020

Když tvrdíte, že to posílají jako standardní firma, tak k tomu máte
fakturu od firmy z EU tj. včetně VAT.NO - DIČ, prověřené přes finanční
správu ? Nebo k tomu dá nějaký papír/fakturu s adresou firmy v třetí
zemi ? Pokud k tomu dá doklad z třetí země, tak je to právě ta černota.
Vlastně dostanete fakturu z třetí země a nemáte ani doklad jak jste to
sem dopravil a kolik stála doprava.... to je poté radosti to řešit na
celnici.

Jirka