Doporucte UPS na doma

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Červen 11 18:01:24 CEST 2020

Zdravím,

provozujeme tam "lokálku" a nějaké výpadky nepozorujeme, vyjma plánovaných vypnutí a těch bylo minulý rok několik, kvůli údržbě na Kytnerově a pak na nějaké další rozvodně, kde dělali spojku na sběrnicích kvůli záskoku.

O kapacitní zátěži mi ani nemluvte, na dekompenzačních tlumivkách toho protopíme, že tam rostou pampelišky i v zimě ... království za PFC filtry v domácích spotřebičích, fakt ...

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of František Burian
Sent: Thursday, June 11, 2020 8:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte UPS na doma

Zdravím konferenci,

  Mám zkušenost z Brna z práce, jsme vedle medlánecké rozvodny (1.8km podzemní kabel), napojeni přímou linkou (VUT) a každých cca 10-14 dní výpadek sítě.

V připojovacích podmínkách je uvedeno že výpadek kratší než nějaká doba (možná počet sinusovek) není výpadek a distribuce se tím nezabývá. Tyto výpadky

spolehlivě shodí hlídací cívku na hlavním jističi v laboratoři takže přijdeme do práce a tma - vše neuložené ztraceno, nahazujeme hlavní jistič.

  Hlídací cívka je tam přídržná, tedy když zmizí napětí v okruhu hlídacího červeného tlačítka laboratoře (někdo zmáčkne červené tlačítko) tak to vyhodí hlavní jistič.

Dávala se tam tato hlavně z toho důvodou že jsme zejména kapacitní zátěž a při obnovení dodávky elektřiny se takto rozdělí náběhový proud v čase. (zapínáme to

průběžně jak dojdeme do práce).  Nikdo netušil že to bude tak častý event ...

  Vzdálenost od rozvodny tedy nerozhoduje ...

  Dělá to od jara minulého roku, kdy se začala "modernizace" této rozvodny, do té doby nic. Přes zimu se to spravilo (žádný výpadek) ale už to zase padá.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------