RE: arm cm3 dsb instrukce

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červen 11 17:24:09 CEST 2020

Ten můj LPC procesor má 2 ramky.
Jedna je označená jako Peripheral SRAM, funguje nad ní  bit-band bitový přístup. Takže ta se zjevně chová jako zařízení?
Jak byste mi doporučil rozdělit využití těch 2 sekcí ramky? Rychlost přístupu jsem zatím netestoval, zásobník mi linker nějak náhodně stěhuje mezi oběma, asi podle toho kde zbývá víc volného místa.
(překládám keilem, podle automaticky generovaného .sct)
Lubor