Doporucte UPS na doma

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 11 03:06:27 CEST 2020

Ono kolem každého vedení je nějaká ochranná zóna, kam nemají zasahovat
větve.
Kdyby se mi to dělo tak často, asi bych si docela silně stěžoval.
ČEZ a EON mají za distribuci docela slušný díl z celkové ceny na
faktuře, tak se můžou taky trochu starat.
Pokud je nějaká fest kalamita a stromy padají jako kuželky, tak pak se
nedá nic dělat.
Ale pokud opravdu platí, že je to při každém silnějším větru, tak s tím
se určitě něco dělat dá.

PL