Doporucte UPS na doma

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Červen 10 21:59:16 CEST 2020

Hmmm, co by mi asi ten SW SICHR tady navrhnul?
Jsou to normální jističe na DIN lištách, je sice fakt že neřeším výrobce ale nestalo se mi to poprvé.
Když mi padal jistič při náběhu staré mikrovlnky dal jsem tam charakteristiku /C ale myslím si že na žárovky by to béčko mělo stačit. A dimenzované (ampéry) je mám podle přívodních vodičů. Tak co se tam dá ještě vložit nebo změnit? Dávat tam rázové tlumivky? Vím že existují ale do běžné domácí instalace?

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, June 10, 2020 9:45 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Doporucte UPS na doma

Na selektivitu je třeba software OEZ sichr (nebo byl). Je to složitější než dát za sebe dva různé jističe.

V bytě s tím ale nepočítejte, zvlášť když v paneláku na schodišti je něco 50 starého bakelitového. A v bytě někdy ještě porcelánové šroubovací pojistky. (Nahrazené drátem, protože kdo by kupoval nové a nahazovat se to chodí na schodiště.)

P.K.