Re: Simulace el. obvodù.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červen 10 18:16:09 CEST 2020

Nevznikne, samotné ngspice použitelné je, jen má prostě jinou filozofii
používání. A GUI pro Kicad by už mělo v nových verzích být.
Vlastně když jsem to psal, tak mi teprve pomalu docházelo proč je lépe v
hodně složitém programu používat nějaký "jazyk", který popisuje problém
než se snažit vymýšlet jak to celé naklikat.
Samotné ngspice vlastně umí všechno co potřebuji, jen jsem si chtěl
vyzkoušet to API. A je docela dobré, kdo má rád python, udělá v tom dost
jednoduše poměrně hezké zpracování dat. LTSpice neznám, ale určitě bude
mít také nějaké omezení co se týče funkcí. Univerzální program, který by
vyhovoval úplně všem se napsat stejně nedá.

Mrazík