Doporucte UPS na doma

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 10 17:01:43 CEST 2020

Nic mi do toho není, ale je fakt výhoda tam mít 4 baterky a ne jen jednu
nebo dvě?
Protože baterky časem odcházejí, tak ta výměna bude jen zbytečně dražší.
Pokud by to mělo být kvůli kapacitě, tak (podle mě) líp vyjde k tomu
přihodit autobaterku.
Dlouhodobě vyzkoušeno, s novými a dokonce i s baterkami, které už si
předtím něco odjezdily v autě.

Když je tu to téma: jak často máte v praxi výpadky napájení?
Já jsem teda ve městě (takže všude podzemní vedení) a kousek od
trafačky, tak to možná není úplně vypovídající.
Ale nehlášený výpadek elektriky jsem snad nezažil už aspoň 10 let, spíš
ještě dýl.
Takže doma jsem všechny UPS zrušil (poté, co jim časem chcíply baterky).

PL