[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 10 16:14:44 CEST 2020

Mě poněkud zklamalo, že jsem tam nezahlíd záběr, kdy by byly všechny puštěný najednou a hemžily se po podlaze.

PH

Od: Tomáš Hamouz
Já jsem původně myslel že to má jako materiál pro robotiku.

Ne, ale je tím postižený... vysavače obecně. Je to diagnóza :-(

st 10. 6. 2020 v 10:45 odesílatel Zdenek <zdej na atlas.cz> napsal:
Syn je profesionální tester vysavačů? :-)

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
Můj syn jich má asi 50  https://www.youtube.com/watch?v=U1ZdQbzyAgo&t=3s    v podstatě jsou všude kam šlápnu.

 Co jsem pochytil, tak asi nejlepší je něco ze stáje  i-robot Roomba. Ale je fakt, že jsou to všechno starší modely, nejnovější výkřik techniky co vlastní je   i5 od i-robot
https://www.youtube.com/watch?v=Put6xtoF2H8